maandag 12 december 2016

Weer 2 kaarten klaar.


Hallo allemaal, hier ben ik weer met twee eenvoudige kerstkaarten. Nu de beurzen zijn afgelopen.....moet ik nog mijn eigen kerstkaarten maken en die moeten dan niet te ingewikkeld zijn, anders heb ik er straks niet genoeg. Ik heb ook 13 dezelfde kaart gemaakt en wel buiten mijn comfortzone hihihi.... deze zal ik jullie morgen laten zien..... nu eerst twee met de producten van Marianne Design en natuurlijk te koop bij Hobby Compleet de Duif.


Deze materialen heb ik gebruikt.
Designpapier oude blokjes van MD
LR 0185 Sneeuwvlok
LR 0447 Strik
LR 0448 Strik
LR 0437 Takjes
LR 0438 Larix
CR 1299 Banner
CR 1333 Basic ovaal
CT 1507 Plaatje
CT 1508 Plaatje.

Dit was het weer.... morgen mijn bijzondere kaart.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Hanny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten, leuke mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hele mooie kaarten ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes weer Hanny
    .Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele chique kaartjes Hanyy! groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten!
    Grt van Judith en nog fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.