zondag 1 januari 2017

mijn eerst post van dit jaar.


Hallo allemaal, eerst wil ik iedereen een gezond en creatief 2017 wensen. Wat is het jaar toch weer vlug voorbij gegaan. Met veel leuke beurzen een fijne vakantie in Zweden en nog veel heel veel meer leuke dingen. Nu staan we in 2017 en hopen natuurlijk weer veel te beleven en weer lekker creatief bezig zijn. Deze kaart heb ik voor Wendy gemaakt mede beheerster van de Marianne Design club. zij was 23 december jarig. Het zijn al wat oudere mallen van Marianne Design en de open cirkels zijn van Crea Lies. Het plaatje heb ik van internet gehaald. Dit is het weer voor vandaag.

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi begin van het nieuwe jaar!
    Bij deze nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het maar een goed maar vooral creatief jaar mag worden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooie kaart, mooi zo die rozen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty Hanny, erg leuk gemaakt! En je hebt prachtige mallen gebruikt.
    Groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Hanny. Jij ook nog de beste wensen voor 2017! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Hanny. Die open cirkels zijn ook mooi trouwens, toch eens naar kijken ;)
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.