maandag 9 januari 2017

twee hele verschillende kaarten.





Hallo allemaal, vandaag twee kaarten die ik voor de Marianne Design club heb gemaakt. Het zijn allemaal weer producten van Marianne Design en natuurlijk gaan deze kaarten ook weer mee naar de beurzen. Ik ben lekker bezig.... heb er al een aantal klaar en ga gewoon nog een poosje door. Ik heb er ook nog en paar die op de foto moeten, maar het is vandaag zo donker dat dat vandaag niet zo goed lukt. Dus morgen maar weer even kijken.

Wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. inderdaad twee hele verschillende kaarten, maar erg leuk! Ik ben helemaal weg vande nieuwe md babycollectie. Jouw uitwerking is ook super gaaf!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaarten, een schattig geboortekaartje en een prachtige verjaardagskaart. Ik hoop dat ik ze een keer op een beurs tegenkom en jou natuurlijk ook.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee prachtige kaarten Hanny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.