woensdag 15 februari 2017

Kaarten met de Stamp master van Marianne Design.





Over ruim twee weken staan we op de beurs is Kortrijk en Antwerpen en geef daar een workshop met de Stamp master van Marianne Design..... deze kaarten heb ik daar voor gemaakt. Ze zijn niet al te moeilijk.... maar je hebt wel even het gevoel van hoe je er mee kan werken.... Ik ben er helemaal weg van....zo super leuk om te doen... vanaf vrijdag staan we in Hardenberg op de beurs en het weekend erna in Assen. Daar zal ik een demo geven met de stamp master..... Dus dames kom gerust even lang als jullie naar een van de beurzen gaan.

Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.... leuk dat jullie mijn blog willen volgen en hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.

Wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Ook deze kaartjes zijn weer heel erg leuk.
    Ik heb de stampmaster ook gekocht. Werkt heel fijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ontzettend leuk Hanny én heel mooi gestempeld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaarten, mooie stempels.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartjes. Die met dat eendje vind ik geweldig! Super.
    Lijkt mij een handig ding die stampmaster. Ik heb nog wat cadeaubonnen liggen dus wie weet toch maar even langs de hobbywinkel..hihi

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Hanny. De stampmaster is inderdaad heel handig. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.