vrijdag 3 februari 2017

Zomaar voor jou !


Een heerlijke voorjaarskaart gemaakt met de prachtige materialen van Marianne Design. Ik hou eigenlijk ook erg van de winter.... maar ja die hebben we in Friesland niet echt gehad.... en als het dan toch erg somber weer is.... moet je zelf maar voor de lente zorgen. Ik merk nu ik ouder word ik toch meer naar de lente dan naar de winter verlang.... Ik heb last van al mijn spieren en ben zo stijf als een plak....brrr

Maar goed nu even terug naar de kaart. De basis kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier heb ik bewerkt met een distresser en daarna gekleurd met distress inkt. Verder heb ik alles uit designpapier gestanst en daarna alles op de kaart geplakt. De vlinders en de kaart afgewerkt met plakpareltjes.

Materiaal lijst.
CR 1395 bloempot.
CR 1396 ranken.
LR 0448 strik.
LR 0455 rand.
LR 0456 vlinders.
Col 1314 tabblad.
Designpapier PK 9144 country flowers.
Plaatje EWK 1248.

Dit was het weer..... ik wil mijn nieuwe volgers ook nog even welkom heten..... leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Laat ook eens een berichtje achter.... het is altijd leuk die berichtjes te lezen.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtig voorjaarskaartje Hanny. Ik heb nu al zin in het voorjaar. Lekker genieten van het zonnetje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit drieluikje in die leuke lentesfeer Hanny...zo mooi in die zachte kleurtjes en ook super mooie accentjes allemaal...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart geworden Hanny.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldige kaart en mooie zachte kleurtjes Hanny! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en ook een heel leuk model. Je hebt het prachtig versierd met alle mooie details. Chique! Ik houd niet van de winter en voorjaar kan van mij niet snel genoeg beginnen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.