zaterdag 25 maart 2017

Twee voorjaarskaarten.


Hallo allemaal, hier ben ik eindelijk weer een met een paar kaarten, na drie weken beurzen draaien zijn we maandagmiddag weer veilig thuis aangekomen....nu weer een paar weken bijkomen en dan op naar de laatste twee. Woensdag maar weer eens voorzichtig begonnen met kaarten maken..... maar de inspiratie is nog ver te zoeken..... met deze twee kaarten heb ik heel wat geschoven en verwisseld. maar uiteindelijk toch maar opgeplakt. Vandaag maar even van het mooie weer genieten en kijken of ik morgen nog iets in elkaar kan flansen.


Dit zijn de gebruikte materialen.
Kaart 1.
CR 1299 banner.
CR 1401 gaas.
CR 1356 bloem.
LR 0464 strik.
CS 0987 tekst.

Kaart 2.
TC 0852 stempel tulpen.
LR 0456 vlinders.
CR 1390 rechthoek.
CS 0987 tekst.

De tekst heb ik bewerkt met blanke embossing poeder.
En de kaarten verder afgewerkt met wat plakparels en de 2 de kaart nog met een knoopje en een touwtje.

Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Woww wat een schitterende kaartjes en zo vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten, erg mooi die strik op de eerste kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten in pasteltinten. Rust maar lekker uit en geniet van deze prachtige lentedagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.