woensdag 5 april 2017

Voorjaarskaart.




Hallo allemaal, ja ik ben weer een paar weekjes thuis en ben dus weer lekker aan de freubel. Ik heb nog verschillende nieuwe mallen liggen waar ik nog niets mee heb gedaan en dit is er een van. De komende weken zal er dus weer regelmatig iets langskomen.

Dit zijn de gebruikte materialen.
LR 0457 Petra's circle with bird.
CR 1333 Basic ovaal.
CS 0987 Tekst stempel.
UK 9554 Plaatje birds 2
Paperpad Studio Light PPHH 39 Home & Happiness.
Afgewerkt met plakparels.

Voor ik afsluit wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen en hoop dat ik jullie wat inspiratie kan geven.

Voor nu wens ik iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.


8 opmerkingen:

  1. Dit is beeldig Hanny! Op mijn blog precies hetzelfde vogelplaatje maar daar ben ik op ene heel andere manier aan gekomen, ra ra hoe gaat dat in die wondere scrapwereld??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppertje weer Hanny...erg mooi.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat een fleurig lentekaartje Hanny....prachtige kleurtjes en ook schitterende stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super de super leuke kaart Hanny
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super mooi kaartje mooi plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.