zaterdag 20 mei 2017

Speciaal voor jou.


Hallo allemaal, aan de slag geweest met de nieuwe materialen van Marianne Design. Ik moet wel weer even de draad oppakken na al die beurzen....er zit wel heel veel in mijn hooft maar mijn handen hebben nog niet zoveel zin....ben gewoon wat onwennig om de hele week thuis te zijn....Maar ben toch maar aan de slag gegaan met deze super leuke beren. Er zijn twee super mooie vellen uitgekomen met allemaal lieve beertjes. De beren en de standaard mal en het designpapier is ook nieuw de andere mallen zijn oudjes. Het model van de kaart is een Dutch Doobadoo mal.

Gebruikte materialen.
LR 0465 Tiny's Teddy bear.
LR 0232 Anker.
LR 0231 Vuurtoren.
LR 0417 Stuurwiel.
LR 0418 Touw.
CR 1279 Tiny's Ocean set.
CR 1408 Card stand.
Col 1430 Bootje.
DF 3435 Nautical.
KJ 1703 tekst.
EWK 1249 Teddy bears 1
PK 9145 Beary cute.

Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.


3 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.