vrijdag 26 mei 2017

Zomaar 3 kaarten.




Hallo allemaal, op deze heerlijke zonnige dag heb ik weer drie kaarten om te laten zien.  Deze zijn bedoeld voor in mijn voorraad bakje.....ik maak natuurlijk veel kaarten maar die zijn eigenlijk altijd voor de beurs en heb ik dan een kaart nodig dan moet ik naar de winkel om er een te kopen. Maar de afgelopen dagen even iets voor mijzelf gedaan en dat is ook wel eens lekker. Ga nu weer genieten van het mooie weer en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. 3 hele leuke kaarten!
    Mijn favorite is Wally.
    Ik heb de mal ook sinds kort, moet er nog mee aan de slag. :)
    Mooi design papier gebruikt.
    Voorraad kaartjes zijn altijd handig.
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk deze kaartjes Hanny!
    Ik ben ook lekker druk met de leuke beren!
    Geniet van het mooie weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve kaartjes Hanny. de onderste is mijn favoriet
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn 3 super leuke kaartjes Hanny...vooral de onderste vind ik geweldig mooi!!1

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn drie TOPPERS geworden voor je kaartenbakje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker om zo voor jezelf bezig te kunnen zijn. Drie prachtige kaartjes maakte je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie superleuke kaarten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kaarten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.