zaterdag 10 juni 2017

# kaarten met Distress Oxide.




Hallo allemaal, ik kon natuurlijk niet achterblijven en ben dan ook met de Distress Oxide aan de slag gegaan...... en wat is het een heerlijk product. Nu ben ik niet een hele grote stempelaar en heb de kaarten dus op zijn Hanny's gemaakt......hihihi. Maar het is super leuk om te doen. Ik ga zo maar eens mijn hobbykamer opzoeken.... Ik ben donderdag aan mijn voet geopereerd en kan dus niet zoveel beginnen..... maar met mijn handen kan ik heel veel..... ik kan de komende dagen heerlijk aan de freubel en als het mooi weer is lekker buiten zitten. Ik ben er 4 weken zoet mee..... dus heb nog even..... Maar voor de beurzen half augustus beginnen moet het weer helemaal klaar zijn....

Dit was het weer voor vandaag.....en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Hanny, prachtig gedaan.
    Groetjes van judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je op zijn Hanny's gaemaakte kaarten zijn super geworden! Veel beterschap met je voet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Hanny ! Een spoedig herstel met je voet ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Hanny! Het is natuurlijk niet leuk dat je niet kunt doen wat je wilt, maar wel lekker freubelen dus.... Sterkte met revalideren. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Mooie kaartjes heb je weer gemaakt, en beterschap gewenst met je voet.
    Je kunt nu misschien wel wat vooruit werken met de kaartjes voor de beurzen.
    Elk nadeel heeft zijn voordeel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie mooie kaarten, mooie achtergronden heb je gemaakt. Zeker die met de ballonnen vind ik mooi. Veel beterschap met je voet. Je bent nr 5 in blogland (waarvan ik weet) die op dit moment niet uit de voeten kan, dus lekker knutselen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.