dinsdag 3 oktober 2017

Hier ben ik weer.







Hallo allemaal..... hier ben ik eindelijk weer een keer. We zitten volop in de beurzen en heb dus niet veel tijd om kaarten te maken. Maar deze kaarten met de producten van Marianne Design uit de september collectie had ik toch al een poosje klaar.....maar weer vergeten te posten..... loop mijzelf wel eens voorbij......We zijn nu ruim een week vrij en ga dus nu aan de slag met de oktober producten. Dit is het dan weer voor vandaag en hoop deze week nog een keer langs te komen om nieuwe kaarten te posten.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes weer Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaaaaaa ben je daar eindelijk ik begin je toch wel temissen hoor.
    maar als het goed is zijn we volgend jaar bij de knotsgekke maar dat duurt nog even.

    je kaartjes zijn weer mooi.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerstkaartjes Hanny...hele mooie stansjes allemaal gebruikt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vier mooie kerstkaarten, zeker de laatste is prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten weer Hanny.

    Groetjes va n Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat prachtige kaartjes hannie.
    is van die mooie pauw en knipvel?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.