donderdag 19 oktober 2017

Weer 3 kaarten klaar.




Hallo allemaal......hier ben ik weer..... niet na een week maar twee weken....de weken vliegen ook voorbij. De helft van de beurzen zitten er al weer op. Volgende week naar Berlijn en dan de KreaDoe. Deze drie kaarten heb ik met de nieuwe materialen gemaakt van Karin Joan.....super leuk om te doen. De kaarten zijn eenvoudig en dus goed te gebruiken als je er veel moet maken.... de komende dagen ben ik weer op mijn hobbykamer te vinden..... er liggen nog wat materialen onaangeroerd en die moet ik toch nog wel even uitproberen. Voor de producten kan je even op de nieuwe Marianne Design website kijken en je kan ze bestellen bij Hobby Compleet de Duif en natuurlijk in onze stand op de KreaDoe.

Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk deze kaarten met de nieuwe spulletjes van Marianne.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi deze 3 kerstkaartjes Hanny, zo mooi die tekststempels van Karin Joan...
    PRACHTG...veel knutselplezier in je hobbykamer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo 3 kaarten!
    Mooie moderne kerstkaarten.
    Veel plezier met de dingen die je gaat doen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten, de eerste vind ik top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.